FAQ

Hoe kan ik NexLaunch contacteren?

U kunt contact met ons opnemen via info@nexlaunch.nl, waar ons klantenserviceteam u graag helpt met al uw vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, wij verzenden wereldwijd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien we streven naar snelle orderverwerking, dient u wijzigingen of annuleringsverzoeken binnen 12 uur na het plaatsen van uw bestelling in te dienen. Verzoeken na deze tijd kunnen niet worden ingewilligd. U kunt uw bestelling na ontvangst retourneren voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Wij verwerken bestellingen van maandag tot vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende werkdag na verwerking verzonden. Houd er rekening mee dat wij in het weekend niet verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de hoge vraag kan het 1-2 weken duren voordat uw bestelling arriveert.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na de verzenddatum ontvangt, heeft u recht op een volledige terugbetaling.

 Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem alstublieft contact met ons op via info@nexlaunch.nl.

Wat als het artikel dat ik heb ontvangen defect/incorrect/beschadigd is?

Neem contact met ons op als u goederen heeft ontvangen die incorrect, incompleet en/of defect zijn. Vermeld uw bestelnummer, foto's van de artikelen en eventuele relevante referenties bij ontvangst van uw pakket. Wij zullen ons best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd aan de oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven gestuurd. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven voor vragen over wanneer de credit op uw rekening wordt geboekt. Als u geen credit heeft ontvangen voor uw retour, volg dan deze stappen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt geboekt.